
Naast ondersteuning vind je hier tips, tricks en handleidingen die je helpen
veilig te werken en optimaal gebruik te maken van alle IT middelen.

Veel meer dan alleen symptoombestrijding
Technische ondersteuning is niet alleen symptoombestrijding maar ook het actief begeleiden en informeren van gebruikers. Zo begeleiden we klanten actief in het omgaan met beveiliging en schrijven we zelf handleidingen om gebruikers zo efficiënt mogelijk gebruik te laten maken van de beschikbare IT infrastructuur.
Werkplekbeheer van Dutchwyse:
Informeer naar de mogelijkheid voor werkplekbeheer voor je medewerkers. Dan houden wij met de nieuwste remote management technologie de werkstations in topconditie en helpen we je medewerkers met de beste ondersteuning per telefoon, email en hulp op afstand of on-site.
Meteen hulp nodig?
Heb je onmiddellijk hulp nodig? Onze telefonische helpdesk staat op werkdagen voor je klaar vanaf 8:30 tot 17:30 op +31 (0)88 50 64 500
Als je niet kunt bellen of je vraag liever per email doorgeeft kan dat. Met onderstaand formulier wordt er automatisch een serviceticket aangemaakt dat zo snel mogelijk door een van onze servicedesk-medewerkers word opgepakt.
Wil je liever mailen? Dat kan naar servicedesk@dutchwyse.nl, dan wordt er automatisch een serviceticket aangemaakt.
Online veiligheid
Check ook de nieuwe pagina Online Veiligheid met belangrijke tips &tricks om veilig te kunnen en blijven werken.
Knowledgebase & handleidingen
We delen graag onze kennis met de gebruikers met online handleidingen, tips & tricks. Heb je zelf behoefte aan een handleiding voor een specifieke applicatie of procedure binnen je organisatie? Laat het ons weten!