Nieuwe RMA procedure bij Dutchwyse

In navolging van de overstap naar een gloednieuw servicedesksysteem is nu ook de RMA procedure ondergebracht in een nieuw systeem om retourgoederen en reparaties nog sneller te kunnen afhandelen.

 

Waarom een nieuwe methode
Dutchwyse groeit, en met groeiende leveringen groeit logischerwijs de goederenstroom richting de technische dienst. Goederen die we niet direct kunnen vervangen of herstellen worden verstuurd naar de fabrikant of een extern reparatiecentrum. Om dit proces nog beter te kunnen stroomlijnen en onze klanten meer inzicht te geven in de actuele reparatiestatus hebben wij hiervoor een nieuw systeem ontwikkeld.

RMA aanvragen via de website
Vanaf nu kunnen retouren worden aangemeld door middel van een kort formulier op de website. Na ontvangst van de aanvraag krijgt u een RMA nummer waarna de goederen aan ons geretourneerd kunnen worden.

Altijd op de hoogte
Met het nieuwe systeem krijgt u bij elke stap binnen de procedure een emailnotificatie zodat u altijd op de hoogte bent van de status van uw RMA zending.

Hoe werkt het:

Wij hebben de RMA procedure zo eenvoudig mogelijk opgezet. Een standaard RMA procedure bestaat uit de volgende stappen.

  • U doet een RMA aanvraag via de website.
  • Wij controleren uw gegevens.
  • U ontvangt een RMA nummer per email.
  • U stuurt of brengt het artikel retour.
  • Wij nemen uw reparatie in behandeling
  • Wij crediteren, herstellen of vervangen het artikel
  • Wij retourneren het artikel

Meer weten over de nieuwe RMA procedure? Neem contact op!

 

Geef een reactie

Je email adres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

Blog reactie